Weblog (2011-2014) over creatief schrijven (ckv) op de RSG Ter Apel

Weblog (2011-2014) over creatief schrijven (ckv) op de RSG Ter Apel
Tijdens het cursusjaar 2013-2014 stond de natuur weer centraal! Foto: Ruiten Aa tussen Smeerling en Ter Wupping

vrijdag 18 november 2011

Kracht van de Natuur



Aardbeving & vulkaanuitbarsting
(= kracht v/d natuur)

de grond begon te beven,
het viel niet tegen  
het duurt nu al dagen
ik kan het niet meer verdragen

de lava komt vrij
da’s veel te warm voor mij
ieder moment van de beving
denk ik:” wat een beleving”
wanneer is het voorbiiijjjjj???!!!

de lava komt vrij     
is veel te warm voor mij
wat hebben we een pech
we moeten nu snel weg
wanneer is het voorbiijjjjj???!!!

ik voel het trillen
en sta te trillen
moet ervan zuchten
we moeten nu echt vluchten

de lava komt vrij
da’s veel te warm voor mij
ieder moment van de beving
denk ik :”wat een beleving”
wanneer is het voorbiiijjjj???

de lava komt vrij
da’s veel te warm voor mij
wat hebben we een pech
we moeten nu snel weg
wanneer is het voorbiijjj???

de lava komt vrij
da’s veel te warm voor mij
ieder moment van de beving
denk ik :”wat een beleving”
wanneer is het voorbiijjj??

de lava komt vrij
da’s veel te warm voor mij
wat hebben we een pech
we moeten nu snel weg
wanneer is het voorbijjjjjjjjj???

Jesper en Kevin van Haastrecht (V4a)

Songtekst op de melodie van 'Heb je even voor mij?' van Frans Bauer.
Hier een Youtube-filmpje van een optreden van Bauer in Groningen.