Weblog (2011-2014) over creatief schrijven (ckv) op de RSG Ter Apel

Weblog (2011-2014) over creatief schrijven (ckv) op de RSG Ter Apel
Tijdens het cursusjaar 2013-2014 stond de natuur weer centraal! Foto: Ruiten Aa tussen Smeerling en Ter Wupping

zaterdag 19 november 2011

Ik hou van de natuur





(op de melodie van Another One Bites The Dust  van Queen)

Ik hou van de natuur

Couplet 1
Het was een heel mooie dag
Om naar het bos te gaan
Ik trek m'n laarzen aan met een lach
En vlug snel ik door de laan

Naar het bos toe, hè
Naar het bos toe, ha!
Ja ik heb er weer zin in
Ik hou van de natuur ja echt waar, dus let the fun begin
yeah

Refrein
Ik hou van de natuur
Ik hou van de natuur
En een dennenboom hier
En een dennenboom daar
Ik hou van de natuur
Hé, loopt daar een eekhoorntje?
Ik hou van de natuur

Couplet 2
Ik ruik de geur van de dennen al en dan ben ik weer blij
Loop door het bos en voel me zeer goed, ja zeer goed en heel vrij
Ik ben happy, ik ben satisfied
Als ik door het bos heen loop
Ik zou het liefst door het bos heen schreeuwen
Maar dat doe ik niet, ja man

Refrein
Ik hou van de natuur
Ik hou van de natuur
En een dennenboom hier
En een dennenboom daar
Ik hou van de natuur
Hé, loopt daar een eekhoorntje?
Ik hou van de natuur

He!
De natuur is leuk!

Ik hou van de natuur
Ik hou van de natuur, ow
Ik hou van de natuur, he he
Ik hou van de natuur, yeah

Couplet 3
Als ik een keer heel boos ben, dan ga ik naar het bos
Lekker even een stukje lopen en dan zitten op het mos
Ben ik weer rustig, dan sta ik op en loop ik weer naar m'n huis
Dan ga ik zitten in m'n stoel en hang ik voor de buis
o yeah

Refrein
Ik hou van de natuur
Ik hou van de natuur
En een dennenboom hier
En een dennenboom daar
Ik hou van de natuur
Hé, loopt daar een eekhoorntje?
Ik hou van de natuur

Echt waar
Echt waar

Eline Jansen, V4a


Dubbelklik en bekijk hier de Powerpointpresentatie van Eline.